04 Mar
04Mar

מדיי יום אנו נחשפים למידע רב אודות מזונות " טובים ולא טובים ", דיאטה כזו או אחרת, גישות שונות ואנחנו טובעים בים של מידע ומנסים למצוא את הדיאטה/המאכלים/הגישה שתעזור לנו לרדת במשקל, להוריד את רמות הסוכר והשומנים בדם, להתמודד עם מחלות כרוניות ועוד...

בשנת 2020  הוכשרתי כמאמנת  תזונתית  במכללת NCS  ונחשפתי לכוח שטמון בכל אחד ואחת מאיתנו, מקטן ועד גדול, בידנו הכוח לשנות את צורת החשיבה שלנו על אוכל ואת המקום והביטוי שאנו נותנים לו בחיינו. 

בטיפוליי בקליניקה פגשתי ואני פוגשת אנשים שמערכת היחסים שלהם עם האוכל היא עקב האכילס שלהם, הם בזוגיות טובה, מרוויחים טוב אבל מרגישים שאין להם שליטה על אופן האכילה שלהם.

באים אליי מטופלים שניסו דיאטות שונות ואכן הצליחו, אבל ההצלחה לא ארכה זמן רב והם חזרו לאותם הרגלים ישנים ולא טובים בעבורם.

באימון תזונה, נרד לשורש הבעיה, אבין יחד עם המטופל מה מניע אותו לחזור לאותם הרגלים שלא משרתים את מטרותיו ולא מקדמים אותו ליעדים שלו.

האימון כולל שילוב של  פרחי באך / ארומתרפיה / מיינדפולנס שיעזרו למטופל להבין מאין האכילה שלו נובעת, האם אלו חסכים מילדות ? ביטחון עצמי נמוך ? הפחד מכישלון  או אפילו מהצלחה ?


 רובנו אוכלים " אכילה רגשית ", חלקנו מצליחים לשלוט ולאזן יותר וחלקנו פחות. 

כישלון אחר כישלון גורם לנו להרגיש שלעולם לא נצליח ועדיף להשלים עם המצב , אך השלמה עם המצב לא תמיד גורמת לנו להרגיש מאושרים ומרוצים. 

אם אתם מרגישים צורך בשינוי אמיתי, בשחרור דפוסים מעכבים ומפריעים ואימוץ דפוסי חשיבה חדשים שיקדמו אתכם, אימון תזונתי זה הטיפול הנכון עבורכם.

"הצלחה היא סך כל המאמצים הקטנים שנעשים יום אחר יום " ( רוברט קולייר )

 ההצלחה מורכבת מכל  הדברים הקטנים שאנו עושים שמתחברים לנו בסופו של דבר להצלחה עצומה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.